2011

Presentations



“Εισαγωγή – Χαιρετισμοί”

Γιώργος Διακονικολάου, Ph.P., PMP

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 841 KB)

“An ITSM Best Practice for SME: The INNOTRAIN IT EU-Project”

Δρ. Δημήτρης Καραγιάννης, καθηγητής του Πανεπιστημίου της Βιέννης και Πρόεδρος itSMF Hellas

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 11851 KB)

“The Customer Journey: A Fresh Perspective on IT Service Management”

Dr.Paul Davies, o expert του outsourcing

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 3065 KB)

“Closed Loop Incident Process Management”

Νίκος Πολύζος, Ηewlett-Packard

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5109 KB)

“Implementing ITSM in Eurobank”

Στέφανος Μυτιληναίος, Eπικεφαλής Στρατηγικής & Σχεδιασμού Τεχνολογιών Πληροφορικής, Eurobank EFG

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1287 KB)

“ISO 20000-1: Value for Business Operations”

Κατερίνα Τσουπινάκη, Διευθύντρια Process Improvement and Quality Assurance, INTRASOFT International

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 3374 KB)

“IT Service Management & Governance practices”

Σπύρος Αρμυρός, Head of IT Business Planning, Vodafone

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 295 KB)

“Don’t just manage your virtualized IT infrastructure, Master it”

Σταύρος Ρουτζούνης, ITSM Consultant, Performance Technologies

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5355 KB)

“Taking a different perspective: Creating demand for the new solution you are implementing”

Κώστας Παπαγεωργίου, BMC Product Manager, Relational

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 2155 KB)

“Ο Ανθρώπινος Παράγοντας στο ITSM”

Alejandro E. Debenedet, πρώην CIO της BMW Latin America και Διευθυντής Διεθνών Σχέσεων itSMF

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 9393 KB)

“Towards Continuous Improvement: The Cost of Quality”

Robert S. Falkowitz, Expert της Διαχείρισης Ποιότητας και της Διαρκούς Βελτίωσης

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 527 KB)